BUUKKAUSPALVELU
Miksi ulkoistaa buukkauspalvelu? se kannattaa? yrityksesi hyötyy siitä?
Kuluuko teidänkin myyjillänne turhaa aikaa myyntiliidien metsästämiseen? Ei hätää, poista yrityksesi arjesta tuntien tuska ja ulkoista buukkauksesi sen taitaville ammattilaisille!
Buukkauspalvelun ulkoistaminen toden totta nopeuttaa myyntiprosessia ja auttaa boostaamaan yrityksesi tulosta. Buukkauksen ulkoistamisen jälkeen myyjille jää enemmän aikaa keskittyä itse myyntitapaamisiin ja kauppojen klousaamiseen. Buukkauspalvelussa ajanvaraajamme sopivat tapaamisesi suoraan omaan kalenteriisi, mikä auttaa sinut nopeasti samaan pöytään potentiaalisten asiakkaiden kanssa.
BUUKKAUSPALVELU
Miksi ulkoistaa buukkauspalvelu? se kannattaa? yrityksesi hyötyy siitä?
Kuluuko teidänkin myyjillänne turhaa aikaa myyntiliidien metsästämiseen? Ei hätää, poista yrityksesi arjesta tuntien tuska ja ulkoista buukkauksesi sen taitaville ammattilaisille!
Buukkauspalvelun ulkoistaminen toden totta nopeuttaa myyntiprosessia ja auttaa boostaamaan yrityksesi tulosta. Buukkauksen ulkoistamisen jälkeen myyjille jää enemmän aikaa keskittyä itse myyntitapaamisiin ja kauppojen klousaamiseen. Buukkauspalvelussa ajanvaraajamme sopivat tapaamisesi suoraan omaan kalenteriisi, mikä auttaa sinut nopeasti samaan pöytään potentiaalisten asiakkaiden kanssa.
MIKSI MEIDÄN BUUKKAUSPALVELU
MIKSI MEIDÄN BUUKKAUSPALVELU
Kokemus
Olemme tuottaneet buukkauspalveluita yli 10 vuotta, joten tiedämme mitä teemme! Tiimillämme on työkokemusta useilta eri toimialoilta ja olemme huomanneet, että laaja-alainen kokemus on hyödyksi liike-elämän ymmärtämisessä ja tulosten tekemisessä.
Ihmiset
Buukkarimme ovat rautaisia vuorovaikutuksen ammattilaisia. He osaavat kohdata asiakkaan yksilönä ja onnistuvat luomaan erinomaisia asiakaskohtaamisia. Osaajiemme monipuolinen työkokemus takaa sen, että löydämme oikeat soittajat juuri sinun projektiisi.
Kohderyhmät
Kohderyhmät ja niiden toimivuus ratkaisevat onnistumisen ja siksi meillä on oikeat työkalut heti valmiina auttamaan Teitä kohti tehokasta myyntiä. Olemme tulleet tunnetuksi kohderyhmien tuntemisesta ja auttaneet tunnistamaan juuri oikeita asiakassegmenttejä.
Kokemus
Olemme tuottaneet buukkauspalveluita yli 10 vuotta, joten tiedämme mitä teemme! Tiimillämme on työkokemusta useilta eri toimialoilta ja olemme huomanneet, että laaja-alainen kokemus on hyödyksi liike-elämän ymmärtämisessä ja tulosten tekemisessä.
Ihmiset
Buukkarimme ovat rautaisia vuorovaikutuksen ammattilaisia. He osaavat kohdata asiakkaan yksilönä ja onnistuvat luomaan erinomaisia asiakaskohtaamisia. Osaajiemme monipuolinen työkokemus takaa sen, että löydämme oikeat soittajat juuri sinun projektiisi.
Kohderyhmät
Kohderyhmät ja niiden toimivuus ratkaisevat onnistumisen ja siksi meillä on taustalla työkalut heti valmiina auttamaan Teitä kohti tehokasta myyntiä. Olemme tulleet tunnetuksi kohderyhmien tuntemisesta ja auttaneet tunnistamaan juuri oikeita asiakassegmenttejä.
Joustavuus
Joustamme yhteistyössä, kun tilanteet muuttuvat. Jos tarpeesi muuttuvat äkillisesti, Prime Sales skaalautuu tilanteen mukaisesti.
Vuorovaikutus
Kanssamme kommunikointi on sujuvaa ja helppoa! Haluamme olla ikään kuin osa asiakkaamme omaa myyntiorganisaatiota. Avoimuus onnistumisista ja epäonnistumisista on kaiken A ja O.
Hinnoittelu
Hinnoittelumme perustuu tunti- ja kappalehinnoitteluun. Hinnoittelemme jokaisen projektin tapauskohtaisesti, joten PYYDÄ TARJOUS!
Joustavuus
Joustamme yhteistyössä, kun tilanteet muuttuvat. Jos tarpeesi muuttuvat äkillisesti, Prime Sales skaalautuu tilanteen mukaisesti.
Vuorovaikutus
Kanssamme kommunikointi on sujuvaa ja helppoa! Haluamme olla ikään kuin osa asiakkaamme omaa myyntiorganisaatiota. Avoimuus onnistumisista ja epäonnistumisista on kaiken A ja O.
Hinnoittelu
Hinnoittelumme perustuu tunti- ja kappalehinnoitteluun. Hinnoittelemme jokaisen projektin tapauskohtaisesti, joten PYYDÄ TARJOUS!
VAIN ÄÄNI RATKAISEE
Minkälainen buukkari teille sopisi? Kuuntele ääninäytteet!
Soittajan 1 ääninäyte
Soittajan 3 ääninäyte
Soittajan 2 ääninäyte
Soittajan 4 ääninäyte
VAIN ÄÄNI RATKAISEE
Minkälainen buukkari teille sopisi? Kuuntele ääninäytteet!
Soittajan 1 ääninäyte
Soittajan 2 ääninäyte
Soittajan 3 ääninäyte
Soittajan 4 ääninäyte
NÄIN HOMMA TOIMII
1. Tarpeisiinne tutustuminen. Meillä on tapana tutustua aina huolellisesti asiakkaamme sen hetkiseen tilanteeseen ja miettiä yhdessä mikä myynnin osa-alue kaipaa tukea tällä hetkellä. Onko se tapaamismäärä, liidien generointi tai muut myynnin tukitoiminnot?
2. Kättä päälle ja starttipalaveri. Starttipalaverissa sovimme tarkemmin käytännön asioista, kuten raportoinnista ja muista yksityiskohdista. Perehdymme syvällisemmin asiakkaamme liiketoimintaan ja tarpeisiin. Määrittelemme yhdessä kohderyhmät ja koulutamme soittajat työhön.
3. Kohderyhmät. Prime Salesilla on laaja näkemys kohderyhmistä ja erilaisten yritysten tarpeiden huomioimisesta. Käytämme kohderyhmien määrittämiseen työkaluina mm. Asiakastietoa, Profinderia ja LinkedIn Sales Navigatoria.
4. Live and action. Aloitamme työn sovittuna päivänä ja jokainen myyntiaktiviteetti (tapaaminen, liidi tai kauppa) raportoidaan teille reaaliajassa. Koko projektin ajan olemme aktiivisesti yhteydessä esimerkiksi Chat-ryhmän kautta, jotta voimme taata hyviä tuloksia.
NÄIN HOMMA TOIMII
1. Tarpeisiinne tutustuminen. Meillä on tapana tutustua aina huolellisesti asiakkaamme sen hetkiseen tilanteeseen ja miettiä yhdessä mikä myynnin osa-alue kaipaa tukea tällä hetkellä. Onko se tapaamismäärä, liidien generointi tai muut myynnin tukitoiminnot?
2. Kättä päälle ja starttipalaveri. Starttipalaverissa sovimme tarkemmin käytännön asioista, kuten raportoinnista ja muista yksityiskohdista. Perehdymme syvällisemmin asiakkaamme liiketoimintaan ja tarpeisiin. Määrittelemme yhdessä kohderyhmät ja koulutamme soittajat työhön.
3. Kohderyhmät. Prime Salesilla on laaja näkemys kohderyhmistä ja erilaisten yritysten tarpeiden huomioimisesta. Käytämme kohderyhmien määrittämiseen työkaluina mm. Asiakastietoa, Profinderia ja LinkedIn Sales Navigatoria.
4. Live and action. Aloitamme työn sovittuna päivänä ja jokainen myyntiaktiviteetti (tapaaminen, liidi tai kauppa) raportoidaan teille reaaliajassa. Koko projektin ajan olemme aktiivisesti yhteydessä esimerkiksi Chat-ryhmän kautta, jotta voimme taata hyviä tuloksia.
JÄTÄ HUOLESI JA TIETOSI TÄHÄN
niin me soitamme sinulle ja ratkaisemme ongelmasi!
JÄTÄ HUOLESI JA TIETOSI TÄHÄN
niin me soitamme sinulle ja ratkaisemme ongelmasi!
LISÄPALVELUT
LISÄPALVELUT
Soitamme kampanjan jälkeen mukana olleita päättäjiä läpi ja keräämme palautetta myyjän toiminnasta. Kolmantena osapuolena saamme kerättyä rehellistä, avointa ja aitoa palautetta myyjän toiminnasta.
Myyjä saa tietoonsa konkreettiset kehittymisen paikat ja kieltävän ostopäätöksen syyt mikä johtaa parempaan myyntiin. Johdolle välitetään tieto myynnin sekä tuotteen/palvelukokonaisuuden kehittämisen tarpeista.
Asiakastyytyväisyyden ja suositteluhalukkuuden mittaaminen ei ole ikinä ollut näin helppoa.
Voimme toteuttaa kyselyn joko soittokampanjan aikana, jolloin määritellään ne puhelun päättymissyyt, joiden jälkeen asiakas saa tekstiviestillä tai sähköpostilla linkin kyselyyn tai kysely voidaan toteuttaa esim. toteutuneiden tapaamisten jälkeen ja siinä voidaan kerätä tietoa sekä soittamisesta että tapaamisesta.
Nimestään huolimatta kyselyssä voidaan kysyä ja mitata myös muita arvoja, kuin vain pelkkää NPS:ää, jotta saadaan parempi ja laajempi ja kokonaiskuva.
Soittoprojektin päätteeksi olemme laajentaneet palveluitamme asiantuntijaraportilla, joka on kattava katsaus yrityksenne markkinakentästä. Kun projektista riippuen olemme puhuneet satojen päättäjien kanssa, tietämyksemme asiakkaiden reagoinneista kasvaa.
Pystymme vastaamaan muun muassa siihen, miten tuotteenne vastaanotetaan, mitä asiakkaat ovat kysyneet, mitä epäselvyyksiä palveluun liittyen on ollut, miltä markkinatilanne vaikuttaa tai mikä päättäjien suhtautuminen kilpailijoihin on.
Soitamme kampanjan jälkeen mukana olleita päättäjiä läpi ja keräämme palautetta myyjän toiminnasta. Kolmantena osapuolena saamme kerättyä rehellistä, avointa ja aitoa palautetta myyjän toiminnasta.
Myyjä saa tietoonsa konkreettiset kehittymisen paikat ja kieltävän ostopäätöksen syyt mikä johtaa parempaan myyntiin. Johdolle välitetään tieto myynnin sekä tuotteen/palvelukokonaisuuden kehittämisen tarpeista.
Asiakastyytyväisyyden ja suositteluhalukkuuden mittaaminen ei ole ikinä ollut näin helppoa.
Voimme toteuttaa kyselyn joko soittokampanjan aikana, jolloin määritellään ne puhelun päättymissyyt, joiden jälkeen asiakas saa tekstiviestillä tai sähköpostilla linkin kyselyyn tai kysely voidaan toteuttaa esim. toteutuneiden tapaamisten jälkeen ja siinä voidaan kerätä tietoa sekä soittamisesta että tapaamisesta.
Nimestään huolimatta kyselyssä voidaan kysyä ja mitata myös muita arvoja, kuin vain pelkkää NPS:ää, jotta saadaan parempi ja laajempi ja kokonaiskuva.
Soittoprojektin päätteeksi olemme laajentaneet palveluitamme asiantuntijaraportilla, joka on kattava katsaus yrityksenne markkinakentästä. Kun projektista riippuen olemme puhuneet satojen päättäjien kanssa, tietämyksemme asiakkaiden reagoinneista kasvaa.
Pystymme vastaamaan muun muassa siihen, miten tuotteenne vastaanotetaan, mitä asiakkaat ovat kysyneet, mitä epäselvyyksiä palveluun liittyen on ollut, miltä markkinatilanne vaikuttaa tai mikä päättäjien suhtautuminen kilpailijoihin on.