Buukkauspalvelut
Buukkaus-
palvelut
Meiltä asiakastapaamiset ja buukkaus laadukkaasti yli 10 vuoden ammattitaidolla
Opening the right doors for yo
Vain ääni ratkaisee!
Minkälainen buukkari teille sopisi? Kuuntele ääninäytteet!
Aleksin ääninäyte
Herra 47:n ääninäyte
Jasminin ääninäyte
Elinan ääninäyte
Heikin ääninäyte
Primen buukkauspalvelun valttikortit
Kokemus
Me olemme tuottaneet buukkauspalveluita yli 10 vuotta ja tiimimme jäsenillä on työkokemusta usealta eri toimialalta. Olemme huomanneet, että laaja-alainen kokemus on hyödyksi liike-elämän ymmärtämisessä ja tulosten tekemisessä!
Raportit
Tulokset puhuvat puolestaan, mutta niiden tueksi tuotamme asiakkaillemme laadukasta automatisoitua raportointia erilaisilla mittareilla. Mitkä ovat teille tärkeitä seurattavia parametrejä?
Kohderyhmät
Kohderyhmät ja niiden toimivuus ratkaisevat onnistumisen ja siksi meillä on taustalla työkalut (Vainu, Profinder, LinkedIn Sales Navigator) heti valmiina auttamaan Teitä kohti tehokasta myyntiä. Olemme tulleet tunnetuksi kohderyhmien tuntemisesta ja auttaneet tunnistamaan juuri oikeita asiakassegmenttejä.
Hinnoittelu
Läpinäkyvyys myös hinnoittelussa luo perustan toimivalle yhteistyölle. Hinnoittelumme on joustava ja toimimme usean eri hinnoittelumallin (esim. CPH ja CPO) pohjalta. Hintahaitarimme on 120 ja 350 euron välillä riippuen projektista, volyymista ja vaativuudesta. CPH-mallissa tuntiveloitus on junior-tekijöillä alkaen 42,5 € / h ja senior-tekijöillä alkaen 55 € / h. Hinnoittelemme jokaisen projektin tapauskohtaisesti, joten PYYDÄ TARJOUS!
Visiomme
”Opening the right doors for you” on lähtökohtamme purkaa sellainen ansa, johon buukkauspalvelulla on vaarana usein astua: turhat tapaamiset, jotka on sovittu ymmärtämättömyydestä. Me sovimme puolestanne laadukkaita tapaamisia oikeaan kohderyhmään ja teidän tehtävänä on mennä tapaamisiin. Niin ja tehdä kauppoja!
KAUPPAAN JOHTAVAT MYYNTITAPAAMISET
Menestysresepti toimiviin myyntitapaamisiin (jotka siis tulet ostamaan meiltä):


Oikea yritys ja oikea päättäjä – täsmäkohdistettu tapaaminen.



Yhteisten speksien mukaan hankittu soittoaineisto



Tapaaminen sovitaan oikean päättäjän kanssa



Soittajamme tuottaa tapaamisiin menevälle myyjälle vahvat taustatiedot ennen kohtaamista
Aleksi voi soittaa sinulle ja myydä Sinullekin toimivaa buukkauspalvelua, kun jätät huolesi ja tietosi tähän
Lue asiakaskokemuksia
”Olemme kokeilleet muitakin buukkausfirmoja, mutta emme olleet täysin tyytyväisiä niihin. Käytimme välissä myös omia buukkareita, mutta totesimme ulkoistamisen olevan sopivin vaihtoehto meille. Buukkaus on raskasta työtä, joka vaatii ammattimaista tekemistä. Sitä Prime Sales on pystynyt tarjoamaan'”
On todistettu, että B2B-myynnin parissa toimivien yritysten kannattaa ulkoistaa myyntityön alkupään prosessit, jotta myynnin tekijöiden voimavarat ja sekä osaaminen voidaan kohdistaa tehokkaasti itse myyntitapaamisiin ja kauppojen klousaamiseen!
Kuinka prosessi toimii?



Tarpeisiinne tutustuminen
Myynnin kehittäminen lähtee aina asiakkaan tilanteen ymmärtämisestä. Mikä myynnin osa-alue kaipaa tukea tällä hetkellä? Tapaamismäärä, liidien generointi tai muut myynnin tukitoiminnot? Riittääkö aika kaikkeen oleelliseen?
Ps. Käytämme aina virallisia ja brändättyjä puhelinnumeroita, jotka luovat ammattimaisen kuvan alusta lähtien!



Kättä päälle ja aloituspalaveri
Myynnin kehittäminen lähtee aina asiakkaan tilanteen ymmärtämisestä. Mikä myynnin osa-alue kaipaa tukea tällä hetkellä? Tapaamismäärä, liidien generointi tai muut myynnin tukitoiminnot? Riittääkö aika kaikkeen oleelliseen?



Kohderyhmät
Myynnin kehittäminen lähtee aina asiakkaan tilanteen ymmärtämisestä. Mikä myynnin osa-alue kaipaa tukea tällä hetkellä? Tapaamismäärä, liidien generointi tai muut myynnin tukitoiminnot? Riittääkö aika kaikkeen oleelliseen?



Live and action
Työn aloittaminen tapahtuu sovittuna päivänä. Jokainen myyntiaktiviteetti (tapaaminen, liidi tai kauppa) raportoidaan teille reaaliajassa. Tässä vaiheessa myös vastuuhenkilömme oppii uutta ja kysymyksiä saattaa herätä useita päivän aikana. Chat-ryhmä on todettu kerta toisensa jälkeen tärkeäksi työkaluksi tässä vaiheessa, jotta tieto vaihtuu riittävän nopeasti.
"Sinulla ei tarvitse olla valmista suunnitelmaa näiden palveluiden ostamisesta. Me kuuntelemme tarinanne, kerromme omamme ja sitten etsimme parhaimman mahdollisen ratkaisun auttaaksemme teidän liiketoimintaanne!"
Lisäpalvelut
Auditointi
Soitetaan kampanjan jälkeen mukana olleita päättäjiä läpi ja
kerätään palautetta myyjän toiminnasta. Kolmantena osapuolena saamme kerättyä rehellistä, avointa ja aitoa palautetta myyjän toiminnasta.
Myyjälle tietoon konkreettiset kehittymisen paikat, kieltävän ostopäätöksen syyt ja parempi myynti. Myynnin johdolle tieto myynnin sekä tuotteen/palvelukokonaisuuden kehittämisen tarpeista.
NPS-työkalu
Asiakastyytyväisyyden ja suositteluhalukkuuden mittaaminen ei ole ikinä ollut näin helppoa.
Voimme toteuttaa kyselyn joko soittokampanjan aikana, jolloin määritellään ne puhelun päättymissyyt, joiden jälkeen asiakas saa tekstiviestillä tai sähköpostilla linkin kyselyyn tai kysely voidaan toteuttaa esim. toteutuneiden tapaamisten jälkeen ja siinä voidaan kerätä tietoa sekä soittamisesta että tapaamisesta.
Nimestään huolimatta kyselyssä voidaan kysyä ja mitata myös muita arvoja, kuin vain pelkkää NPS:ää, jotta saadaan parempi ja laajempi ja kokonaiskuva.
Asiantuntijaraportit
Soittoprojektin päätteeksi olemme laajentaneet palveluitamme asiantuntijaraportilla, joka on kattava katsaus yrityksenne markkinakentästä. Kun projektista riippuen olemme puhuneet satojen päättäjien kanssa, tietämyksemme asiakkaiden reagoinneista kasvaa.
Pystymme vastaamaan muun muassa siihen, miten tuotteenne vastaanotetaan, mitä asiakkaat ovat kysyneet, mitä epäselvyyksiä palveluun liittyen on ollut, miltä markkinatilanne vaikuttaa tai mikä päättäjien suhtautuminen kilpailijoihin on.