PRIME SALES GRAAFINEN OHJE
Ohjeistossa esitetään Prime Salesin logon ja siihen liittyvän typografian ja värien käyttö. Ohjeistoa noudattamalla luodaan ja säilytetään yhtenäinen ilme kaikissa Prime Salesin materiaaleissa. Ohjeisto palvelee ensisijaisesti Prime Salesin henkilöstöä, mutta samalla myös yrityksen yhteistyökumppaneita.
Tutustu ohjeistoon ennen logon käyttöä. Voit ladata Prime Salesin logon käyttöösi ohjeiston lopussa olevasta linkistä.
Prime Sales LOGO
Logon käyttö:
- Logoa käytetään ensisijaisesti värillisenä tai mustana valkoisella taustalla.
- Logoa käytetään valkoisena mikäli vallitseva taustaväri sitä vaatii.
- Muita värejä voidaan sopimuksen mukaan käyttää tilanteiden, tapahtumien ja teemojen mukaisesti.
Logosta voidaan käyttää myös pystyversiota tarpeen sitä vaatiessa. Ensisijaisesti tulee kuitenkin käyttää logon vaakaversiota.
Logoa ei tule käyttää muilla tavoin kuin tässä ohjeistossa on esitetty.
Prime Sales VÄRIT
Värien käyttö:
Prime Salesin pääväri on raikas turkoosi tai sen teemoitetut värisävyt. Turkoosi toimii huomiovärinä yhdessä mustan tai harmaan kanssa.
Muiden kuin tässä ohjeistossa annettujen värivaihtoehtojen käyttö ei ole suotavaa.
Prime Sales TYPOGRAFIA
Typografia on suuressa roolissa Prime Salesin brändin viestinnässä. Fontteja käytetään sekä digitaalisessa viestinnässä että printtimateriaaleissa.
Arial Narrow
Fonttia käytetään kaikissa Prime Salesin otsikoissa.
Saman fontin käytöllä saavutetaan tunnistettava ja yhtenäinen ilme yrityksen sisäisessä ja ulkoisessa viestinnässä. Fonttia ja sen eri leikkauksia käytetään verkkosivuston sekä printtimateriaalien leipäteksteissä.
Prime Sales LATAUKSET
Ohesta löydät ladattavat logot
Jos et löytänyt hakemaasi, ota yhteyttä: joonas.puurunen@primesales.fi
Prime Sales KUVAPANKKI
Primen mediapankista voit ottaa käyttöösi korkearesoluutiokuvia. Kuvat ovat ainoastaan journalistista käyttöä varten, eikä kuvia saa käyttää kaupallisiin tarkoituksiin. Kuvalähteenä on aina mainittava Prime Sales.